- home
- ->
- O nauczycielu
O sobie
Wykształcenie
Funkcje w szkole
Sukcesy zawodowe
Artykuły
- Dzień Europejski
- Zasada suwerenności
- Kontrakt z uczniami
- Pielgrzymka Jana DÅ‚ugosza
- Życie mieszczaństwa cz.I
- Życie mieszczaństwa cz. II
- Kobieta w Biblii
- Mężczyzna w Biblii
- Biblijny wzorzec rodziny
- Miłość w Biblii cz.I
- Miłość w Biblii cz. II
- Korupcja w Biblii
- Jan Pawel II a komunizm
- I a II woja światowa - cz. I
- I a II woja światowa - cz. II
Publikacje
Z dziejów Radomia
Zajęcia dodatkowe
Scenariusze
PSO
Ankiety ewaluacyjne
Sprawdziany historia
Testy diagnostyczne
Programy nauczania
Nowa podstawa prog.
Pomoce na lekcjÄ™
Przypadki edukacyjne
Znalezione w sieci
- Szaleństwa starożytnych
- Jak leczono w starożytności
- Pierwszy mieszkaniec Polski
- Początki państwa polskiego
- Mieszko I wikingiem?
- Bolesław Chrobry
- Bitwa pod OrszÄ…
- Śmierć Napoleona
- Habsburgowie
- Zapomnij o Kresach
- Powstanie Listopadowe a papieÅ
- Ojciec przemysłu naftowego
- Obóz w Berezie Kartuskiej
- Jaśnie Pan Prezydent
- Pierwszy ułan II RP
- Śmierć gen. Sikorskiego
- Katyń
- Starzenie się polskiego społ
- Z dziejów higieny
- Panowie życia i śmierci
Zauroczenia
Oczami belfra
Złote myśli
Humor z zeszytów
Moja galeria
Kontakt
NAUCZYCIEL:
- „Jeżeli nauczyciel jest zÅ‚y – zÅ‚y jest uczeÅ„. Jeżeli uczeÅ„ jest zÅ‚y – zÅ‚y jest nauczyciel” (mongolskie)
- „Najlepszym jest ten nauczyciel, który uczÄ…c, potrafi tchnąć przyjemność w dusze uczniów” (Å‚aciÅ„skie)
- „ÅšwiatÅ‚o lampy zależy od oleju, mÄ…drość ucznia zależy od nauczyciela” (mongolskie)